Z TISKU (pro stažení článku, klikněte na obrázek)

OBJASNĚNÍ ZÁHADY JMÉNEM MYSTERY SHOPPING

článek v časopise Firemní obchod

Na co si dát pozor při výběru mystery shoppingové agentury a další zajímavosti o mystery shoppingu jsme připravili ve spolupráci s redaktory časopisu Firemní obchod.

PŮSOBILI JAKO NĚJAKÝ MAFIÁNSKÝ SPOLEK

článek v MarketingSalesMedia

Jízda taxíkem po Praze je vždycky zajímavá, leckdy až hodně dobrodružná věc. V rámci našich Ipsos Mystery Snapshots jsme vyrazili do ulic a to co jsme zažili, jsme napsali do článku pro MSM.  

článek v MarketingSalesMedia

Když chcete koupit tablet jako dárek, jaký Vám prodejci nabídnou? Jak Vám jej odprezentují? Dají Vám ho do ruky? 

 

Nejčastěji nabízejí Samsung. Potom Asus a Apple, ale působí dojmem, že jim vlastně nezáleží na tom, zda koupíte nebo ne.

KNIHA "EMOCE V MARKETINGU" - CASE STUDY

Citujeme z oficiální anotace: "Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy?"

 

Pro knihu jsme připravili case study o využití emocí v aktivním řízení zákaznické zkušenosti u přední oděvní značky - mrknětě se do knihy, ať zjistíte o kterou značku jde :).

 

JAK SE U NÁS NAKUPUJE BUNDA PROTI DEŠTI?

článek v MarketingSalesMedia

Na podzim jsme chtěli vědět, s jakou se potážeme, když si budeme chtít ve sportovních obchodech koupit bundu na volný čas (na hory), ideálně proti dešti. Jaké alternativy nám budou prodejci nabízet? Budou používat technické argumenty (jako nepromokavost, speciální materiály apod.) k prodeji? 

 

Prodejci jsou většinou milí, technické parametry bund znají, ale pro zvýšení prodeje je nevyužívají.

TÉMA CUSTOMER EXPERIENCE V HN

článek v Hospodářských novinách

Téma měření a vyhodnocování zákaznické zkušenosti formou Net Promoters Score je velmi aktuální. NPS je oblíbené z důvodu své jednoduchosti. Ale všechno má svůj háček, i NPS. Je velice důležité uvědomit si, že můžeme, ale nemusíme službu doporučit i z jiných důvodů, než z těch, které souvisejí se zákaznickou zkušeností. Proto jsme na tématiku NPS zaměřili jednu z našich volně prodejných studií. A vyšlo nám, že ... 

 

Češi mnohem raději doporučí svou značku automobilu než banku či pojišťovnu. Doporučují i restauraci, kam chodí na oběd, ale ne supermarket/hypermarket, kam chodí na běžné nákupy. Obecně jsme v doporučování velmi obezřetní. Jen málo z nás je ochotno doporučit banku (NPS je -2) nebo pojišťovnu (NPS je -5).  Nejedná se ovšem o univerzální jev, mezi jednotlivými bankami jsou velké rozdíly. Tradiční "kamenné" banky mají NPS výrazně nižší než nové či menší banky. 

 

 

KAM NÁS VYSLALI AGENTI CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ NA KRÁTKOU DOVOLENOU?

článek v MarketingSalesMedia

Zjistili jsme, že máme najednou čas na krátkou letní dovolenou a zašli jsme do cestovek s tím, že si potřebujeme orazit a cca na týden někam vyjet a zregenerovat. Kam nás cestovky posílaly? 

 

České cestovky doporučovaly nejčastěji řecké ostrovy, slovenské Bulharsko.

KAM JÍT KOUPIT BAREFOOTY?

článek v MarketingSalesMedia

S rozmachem běhání v Čechách jsme byli zvědaví, jestli budou prodejci ve sportovních řetězcích umět nabídnout boty na "bosý" běh. Budou je vůbec znát? Co o nich budou zákazníkovi říkat? Jaké argumenty použijí pro jejich prodej? 

 

Zjistili jsme, že je mnohem lepší barefooty koupit ve speciálkách.

Please reload

ADRESA:

  • w-facebook
  • Twitter Clean

SLEDUJTE NÁS:​​

MAPA:​​

Slovanský dům, Na Příkopě 22

vchod E
110 00 Praha 1

czoffice@ipsos.com

TEL

+420 226 513 111 
+420 226 513 112

Heydukova 12
 

111 08 Bratislava

skoffice@ipsos.com

+421 252 932 142
 

© 2016 by Ipsos CEM
 

TRAM

3, 9, 14, 26
JINDRISSKÁ
 
KOLÁROVO NÁM.
ˇ
ˇ