IPSOS RETAIL ACADEMY

KONTAKTUJTE
NÁS

Jsme blázni do mapování procesů. Mapy máme moc rádi - rádi je vymýšlíme, kreslíme, prezentujeme, uvádíme do každodenního kontaktu zákazníka se značkou a zdobíme jimi kanceláře našich klientů. 

SERVICE DESIGN

Dokonce máme v kanceláři stěnu, která je vybavena speciálním nátěrem, díky kterému můžeme "mapovat" přímo na zdi.

1

EMOCE JSOU KLÍČOVÉ!

ZNAČKOVÁ ZÁKAZNICKÁ ZKUŠENOST

Pro dnešní zákazníky je  úroveň obsluhy stále důležitější. Dnes již nejde jen o to, aby si zákazníci odnesli nakoupené zboží, ale aby odcházeli s pocitem příjemně stráveného času a ochotou vrátit se zpět.

Největší slabinou českého a slovenského zákaznického servisu je, že nefunguje :). Prodejci často nedodržují základní pravidla slušného chování, neumí prodávat a nejsou aktivní. My vidíme také problém v tom, že u jednotlivých značek nefunguje diferenciace přístupu k zákazníkům. Proto je naším hlavním cílem designovat zákaznickou zkušenost tak, aby odpovídala značce.

 

2

ŠÉF MUSÍ JÍT PŘÍKLADEM!

 

 

"Ryba smrdí od hlavy" - toto lidové moudro se nám potvrzuje každý den, a proto velmi aktivně pracujeme s managementem firem, který je za spokojenost vlastního zákazníka odpovědný. 

MOTIVACE

Naučili jsme se, že alfou a omegou úspěchu je motivace. Pouze dobře "zapálený" tým může něco inovovat a změnit. Motivovat je velice těžké. Ale když se to povede, stojí to za to. Přikládáme video, které mluví za vše:

3

NEJENOM JAK, ALE TAKY PROČ!

Realizujeme různé typy tréninků, zaměřené přímo na potřeby dané firmy. Nevěříme v přístup „Proškolíme prodejní dovednosti podle certifikátu XY, protože nám vyšly nejhůře z mystery shoppingu a máme vyhráno.“ Dáváme přednost přístupu „PROČ-JAK“, před přístupem „JAK“, ve kterém se ztrácí motivace zaměstnanců firmy.

GAMIFIKACE

S motivací úzce souvisí trend gamifikace. Prvků hry používáme k motivaci vlastní, k motivaci naší mystery shopperské sítě a umíme ji využít i k dlouhodobé motivaci prodejního personálu. Dobrá hra musí být jednoduchá, jasná, živá  a musí nabízet zajímavou výhru. Jinak nebude mít úspěch.

speciální tréninkové bloky:

Posloucháme naše klienty a připravujeme tréninkové bloky přesně na míru prodejnímu personálu. Co jsme v poslední době řešili? Například: "Výrazně nám roste počet ruských zákazníků, ale neumíme je obsluhovat "/ "Launchujeme nový pokladní systém a prodavači jsou v permanentním stresu" 

ADRESA:

  • w-facebook
  • Twitter Clean

SLEDUJTE NÁS:​​

MAPA:​​

Slovanský dům, Na Příkopě 22

vchod E
110 00 Praha 1

czoffice@ipsos.com

TEL

+420 226 513 111 
+420 226 513 112

Heydukova 12
 

111 08 Bratislava

skoffice@ipsos.com

+421 252 932 142
 

© 2016 by Ipsos CEM
 

TRAM

3, 9, 14, 26
JINDRISSKÁ
 
KOLÁROVO NÁM.
ˇ
ˇ